ساقی آنلاین گل با ۵ کیلوگرم مخدر دستگیر شد-راهبرد معاصر

ساقی آنلاین گل با ۵ کیلوگرم مخدر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده آنلاین گل با ۵ کیلوگرم موادمخدر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 05
کد خبر: ۲۵۳۴۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان گل از سوی فردی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات خود متوجه شدند که متهم جزو فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر است که اقدام به ایجاد کانالی در فضای مجازی کرده و موادمخدر را از این طریق به فروش می‌رساند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران پایگاه چهارم این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کنند. پس از آن موضوع به مقام قضایی منعکس شده و مجوز‌های لازم برای انجام عملیات و دستگیری این فرد دریافت شد.

باباپور افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی قضایی پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم پنج کیلوگرم مواد روانگردان گل را کشف و ضبط کنند. متهم را نیز دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد که سابقه‌دار هم بود، پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده